نخستین جشنواره ملی ریحانه ویژه دختران و بانوان دانشگاهی برگزار می شود
نوشته شده توسط : iyem

به گزارش ایرنا براساس اعلام دبیرخانه نخستین جشنواره ملی ریحانه، دانشجویان و اعضای هیات علمی و كاركنان دانشگاه های كشور برای ارسال اثر به جشنواره تا 15مرداد ماه مهلت دارند.

این جشنواره دانشگاهی كه به همت معاونت فرهنگی اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری ترتیب یافته در چهار بخش علمی، ادبی، هنری و ویژه برگزار می شود.

محورهای كلیدی بخش مقالات جشنواره ریحانه شامل تبیین شاخص های زنان از منظر اسلام و ایران، تبیین شاخص های زنانه در مقابل شاخص های مردانه، تبیین شاخص های ایرانی-اسلامی زنان در مقابل دیگر فرهنگ ها و ایدئولوژی ها، جریان شناسی اجتماعی زنان در تعامل با فرهنگ های گوناگون، تحلیل جایگاه دختران در جامعه، الگوسازی در جامعه دختران، ابعاد و مؤلفه های الگوی دختران و تبیین شیوه های الگوپذیری در جامعه دختران و چگونگی استفاده از آنهاست.

علاقه مندان به شركت و رقابت در بخش های ادبی، هنری و بخش ویژه نیز می توانند آثار خود را حول محورهای نقش دختران در جامعه ، دختران و اجتماع ، دختران و خانواده، دختران و دانشگاه، دختران و معنویت، سیمای دختران در فرهنگ و هنر ایران، شخصیت، جایگاه و فرمایشات حضرت زهرا (سلام الله علیها) و دیگر شخصیت های زن سرنوشت ساز جهان اسلام، توانمندی های دختران و مقوله عفاف و حجاب به دبیرخانه جشنواره ارسال كنند.

فراهنگ**1055





:: برچسب‌ها: د ,
:: بازدید از این مطلب : 382
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 24 خرداد 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: