آمادگی پلیس راهور برای همكاری ترافیكی در برگزاری اجلاس سران غیرمتعهدها
نوشته شده توسط : iyem

به گزارش خبرنگار اجتماعی ایرنا، سردار 'اسكندر مومنی' روز چهارشنبه در حاشیه نشست هماهنگی طرح تابستانه پلیس راهور در گفت و گو با خبرنگاران افزود: یكی از برنامه های مهم تابستان امسال برگزاری اجلاس سران كشورهای غیر متعهد است.

اجلاس سران كشورهای غیر متعهد قرار است شهریور ماه امسال به میزبانی جمهوری اسلامی ایران در تهران برگزار شود.

وی با بیان اینكه این موضوع نیز مد نظر كمیته عملیات و اجرای مقررات راهنمایی و رانندگی قرار دارد، گفت: از هم اكنون تمهیدات لازم برای موضوعات ترافیكی این همایش آماده شده است.

رییس پلیس راهور در ادامه به تشكیل كمیته مشترك پایش تصادفات در طرح تابستانه امسال اشاره كرد و افزود:این كمیته با حضور نمایندگان تمامی دستگاهها تشكیل می شود و چنانچه در راههای اصلی یا روستایی وضعیت تصادفات از حالت عادی خارج شود، این كمیته ضمن بررسی در صورت نیاز در محور مورد نظر نیز مستقر خواهد شد.

سردار مومنی در خصوص زمان برگزاری طرح تابستانه افزود: طرح تابستانی پلیس در دو مرحله از 31 خرداد تا 31 تیر و 29 مردادماه تا 2 مهر ماه اجرا می‌شود.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی به افزایش سرعت در راه های روستایی كشور اشاره كرد و گفت: یكی از مشكلات فعلی در بیش از 10 هزار كیلومتر جاده های روستایی آسفالت شده این است كه از اصلاح هندسی خوبی برخودار نیستند.

وی تاكید كرد: یكی از مصوبات نشست امروز فعالتر شدن پلیس راهور، راهداری، پزشكی قانونی، امدادخودرو، اورژانس و دیگر دستگاه در راه های روستایی است.

سردار مومنی به كاهش تلفات حوادث رانندگی در دو ماه نخست امسال اشاره كرد و گفت: نباید به این آمار دلخوش باشیم چرا كه امسال در روند كاهش تلفات ،سال سختی در پیش داریم و باید با استفاده از پتانسیل‌ها و توسعه زیرساختها روند كاهشی را ادامه دهیم.

رییس پلیس راهور ساماندهی مسافربرهای شخصی بین شهری در خارج از ترمینال‌ها و افزایش همكاری بیمه در پرداخت خسارت بدون كروكی را از دیگر محورهای نشست امروز دانست.

اجتمام** 1379**1580





:: برچسب‌ها: جدید , بهار , اروپا ,
:: بازدید از این مطلب : 380
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 24 خرداد 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: