نوشته شده توسط : iyem

به گزارش خبرنگار سیاسی ایرنا، 'حسین سبحانی نیا' در جلسه علنی روز یكشنبه مجلس افزود: طرح امر به معروف و نهی از منكر، طرح اداره صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران، طرح تأسیس سازمان ملی استاندارد ایران و طرح اصلاح جدول حوزه‌های انتخابیه مجلس شورای اسلامی و تعداد نمایندگان آنها از جمله طرح هایی است كه به هیات رییسه مجلس ارسال شده است.

به گفته وی، طرح جامع نظام باشگاه‌داری در ایران، طرح عقد قرارداد مستقیم با نیروهای خدماتی توسط دستگاه‌های اجرایی و حذف شركت‌های پیمانكاری در زمره این طرح ها است.

وی ادامه داد: طرح اصلاح موادی از قانون بخش تعاونی اقتصاد جمهوری اسلامی ایران و اصلاحیه آن مصوب 1377 و الحاق موادی به آن، طرح الحاق یك تبصره به ماده 190 قانون مقررات استخدامی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نیز به هیات رییسه ارسال شده است.

به گفته وی از دیگر طرح های وصول شده، طرح نظام جامع رسانه‌های همگانی، طرح جامع كاداستر، طرح اصلاح مواد 38 و 39 قانون مالیات بر ارزش افزوده نیز به هیات رییسه مجلس ارائه شده است.

سبحانی نیا طرح الزام دانشگاه‌ها، مراكز و مؤسسات آموزش عالی به پذیرش دانشجویان دختر در محل سكونت آنان، طرح وكالت، طرح نحوه فعالیت احزاب و گروه‌های سیاسی، طرح جامع منابع طبیعی و آبخیزداری، طرح انتزاع وظایف و اختیارات بخش كشاورزی از وزارت صنعت، معدن و تجارت و الحاق آن به وزارت جهاد كشاورزی و طرح اصلاح قانون حفظ كاربری اراضی-زراعی و باغ‌ها مصوب 1374 و اصلاحیه بعدی آن را ازدیگر طرح هایی دانست كه به هیات رییسه مجلس رسیده است.

وی ادامه داد: طرح اصلاح ماده 17 قانون تعیین تكلیف استخدامی معلمین حق التدریسی و آموزشیاران نهضت سوادآموزی اصلاحیه مصوب 1389، طرح اعلام نسخ قوانین با موضوع انرژی و برق و طرح اعلام نسخ قوانین با موضوع استاندارد از دیگر طرح هایی است كه به هیات رییسه ارسال شده است.

طرح اعلام نسخ قوانین با موضوع پولی و بانكی، طرح اعلام نسخ قوانین با موضوع ثبت اسناد و املاك، طرح اعلام نسخ قوانین با موضوع ثبت احوال كشور، طرح اعلام نسخ قوانین با موضوع معاملات دولتی، طرح اعلام نسخ قوانین با موضوع صنفی، طرح اعلام نسخ قوانین با موضوع معادن، طرح دائمی شدن قانون اصلاح موادی از قانون تشكیل سازمان بازرسی كل كشور مصوب 1387 نیز به هیات رییسه مجلس نهم برای قرار گرفتن در دستور كار مجلس، ارسال شده است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، 'محمد حسن ابوترابی فرد' نایب رییس اول مجلس شورای اسلامی پیش از پایان جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی، ارتحال عالم ربانی و مجاهد عالیقدر آیت الله عبدالعلی آیت اللهی امام جمعه لارستان را به محضر رهبر معظم انقلاب، حوزه علمیه و مردم شریف استان فارس تسلیت گفت.

وی با بیان اینكه این عالم راه اجداد عالیقدر خود و مجاهدان سلحشور همچون حضرت آیت الله سید عبدالحسین لاری را پیمود، گفت: ایشان در طول زندگی خود همواره در خدمت آرمان های انقلاب بوده اند.

جلسه علنی بعدی مجلس شورای اسلامی، روز سه شنبه 23 خردادماه برگزار می شود.

سیام**9121**7378** 1572





:: برچسب‌ها: موسیقی , روش , رقص ,
:: بازدید از این مطلب : 389
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 22 خرداد 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: