خستگی سفر چهارمحال یا تماشای فوتبال
نوشته شده توسط : iyem

** به گزارش خبرنگار اقتصادی ایرنا ، علی نیكزاد روز یكشنبه با حوصله فراوان از ساعت 42: 9 در این مراسم حاضر شد و پس از شنیدن نقد ونظرات كارشناسان روابط عمومی حدود 25 دقیقه سخنرانی كرد و نزدیك به 30 دقیقه هم لوح های تقدیر را به تك تك برگزیده ها با خوش رویی ارایه داد.

** وزیر راه وشهرسازی از منتشر كننده خبری كه طی آن مطرح شده بود در برابر دوربین تلویزیون به ما كلید خانه دادند و سپس پس گرفتند ، گلایه كرد كه چرا از روابط عمومی این وزارتخانه قبل از طرح مطلب پرس وجو نكردید .

** نیكزاد در این جشنواره بر اهمیت خبر و اطلاع رسانی تاكید داشت به ویژه در حوزه ملی ، اما نگفت : چرا از 18 مرداد 1389 تاكنون دیگر در نشست خبری رو در روی اصحاب رسانه و خبرنگاران متخصص این بخش حاضر نمی شود .

** برنامه ریزی روابط عمومی وزارت راه وشهرسازی و راه آهن جمهوری اسلامی ایران در تقدیر از مهماندار وظیفه شناس قطار تهران -مشهد كه در اردیبهشت ماه گذشته یك كیف حاوی سكه های طلا ، دستبند و شمش طلا را به ارزش 200 میلیون تومان تحویل دفتر اشیاء گمشده در ایستگاه مشهد داد ، از اقدامات ستودنی بود .

** در این مراسم از سوی وزیر راه وشهرسازی كلید یك دستگاه واحد مسكونی در شهرجدید پردیس به مهماندار مذكور تحویل شد و قرار است روز سه شنبه هفته جاری وی در منزلش میزبان نیكزاد باشد .

** كیفی كه از سوی مهماندار مذكور در قطار پیدا شده بود حاوی 120 قطعه سكه طلای تمام بهار آزادی ، 53 عدد دستبند طلا و چهار عدد شمش طلا بود .

** یكی از اعضای هیات داوری آماری را برای حضار ارایه داد كه به نظر می رسید ، قبل از بیان آن اطلاعات را دقیق مورد بررسی قرار نداده بود ، گویا او آمار دقیق افراد فاقد مسكن در كشور را دراختیار نداشت و از آخرین سرشماری نفوس و مسكن هم مطلع نبود .

** در این مراسم وزیر راه وشهرسازی مطابق معمول آماری از مسكن روستایی ارایه داد ، بدون آنكه اشاره ای به نام مجری این بخش بكند (بنیاد مسكن ) و خاطرنشان سازد كه وزارت راه وشهرسازی در این بخش مسئولیتی ندارد .

** تجلیل و قدردانی از مدیركل شهید روابط عمومی وزارت راه وترابری هم از نكات مثال زدنی این مراسم بود كه لوح تقدیری به فرزندش ارائه شد.

**حضور قریب به اتفاق معاونین وزیر راه وشهرسازی از ابتدا تا انتها از نكات دیگر این مراسم بود و همه به دقت آرای داوری عملكرد روابط عمومی ها را گوش می دادند .

** علی نیكزاد وزیر راه وشهرسازی دولت دهم از اظهارات برخی از وزیران دولتهای پیشین نیز انتقاد كرد و گفت : كسانی كه قبلا وزیر بودند كارنامه شان را نگاه كنند و آنوقت لب به سخن باز كنند .

اقتصام ** 1559**1601





:: برچسب‌ها: خیابان , به من , مدل ,
:: بازدید از این مطلب : 420
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 21 خرداد 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: