بهمن طهماسبی: در حال مذاكره با رویانیان هستم
نوشته شده توسط : iyem

'بهمن طهماسبی' روز جمعه در گفت و گو با ایرنا با بیان اینكه مذاكرات با مدیر عامل باشگاه پرسپولیس تهران به خوبی پیش می رود، اضافه كرد: خوشبختانه تا به امروز مشكل خاصی نبوده اما هنوز كار به پایان نرسیده است.

وی با اشاره به اینكه انتقالش از تیم آلومینیوم هرمزگان به سایر تیم های لیگ برتری، جزو سهمیه لیگ دسته یك به شمار می رود، افزود: این مساله باعث شده تا پیشنهادهایی كه برای فصل جدید به من شده است، قدری زیادتر از گذشته باشد از این رو به غیر از تیم پرسپولیس از سایر تیم های تهرانی و شهرستانی نیز پیشنهادات دیگری دارم كه در صورت منتفی شدن پیوستنم به پرسپولیس، شرایط آن ها را بررسی خواهم كرد.

مهاجم اسبق تیم فوتبال نفت تهران در خصوص عملكردش در تیم آلومینیوم هرمزگان كه به عنوان نخستین تیم دسته اولی به لیگ برتر صعود كرد، نیز گفت: فصل خوبی را پشت سر گذاشتم و توانستم 13 گل در جریان بازی برای تیمم به ثمر برسانم كه برای همین مورد تشویق كادر فنی این تیم نیز قرار گرفتم.

طهماسبی در باره اینكه چرا در این تیم نمی خواهد فوتبالش را ادامه دهد، نیز خاطرنشان كرد: قراردادم با این تیم برای یك فصل بود و هم اكنون بازیكن آزاد محسوب می شوم، صادقانه بگویم وضعیت مالی باشگاه به هیچ وجه خوب نیست و من ترجیح می دهم در حال حاضر برای این تیم بازی نكنم.

مهاجم تیم فوتبال آلومینیوم هرمزگان اضافه كرد: مسوولان باشگاه هنوز با بازیكنان تسویه حساب نكرده اند با این حال قول مساعد داده اند تا در آینده نزدیك مطالبات قانونی بازیكنان را بپردازند. با این شرایط ماندن در این تیم به هیچ وجه به صلاحم نیست.

بهمن طهماسبی به تازگی با مدیران باشگاه پرسپولیس تهران برای عقد قرارداد و بازی در این تیم وارد مذاكره شده است.

طهماسبی در دهمین دوره رقابت های لیگ برتر مهاجم تیم فوتبال نفت تهران بود كه با زمزمه های انتقال این تیم از تهران به اراك تصمیم گرفت از این تیم جدا شود.

ورزشی. ** 9144 ** 1589





:: برچسب‌ها: نقاشی های دیواری ,
:: بازدید از این مطلب : 354
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 20 خرداد 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: