سامانه پرداخت تلفنی قبوض برق در چهار كلانشهر راه اندازی شد
نوشته شده توسط : iyem

معاون هماهنگی و نظارت برخدمات مشتركین توانیرتوضیح داد : سامانه 1521 با هدف ایجاد تسهیلات بیشتر و ارتقاء سطح رضایتمندی مشتریان در راستای ارائه قبض الكترونیك و پرداخت فوری آن از طریق تماس تلفنی برای مشتركین برق طراحی و راه اندازی شده است.

براساس گزارش روز شنبه روابط عمومی توانیر،'محمدجواد شریفی' همچنین از برنامه ریزی برای توسعه سامانه پرداخت تلفنی 1521 درهمه استان های كشور خبرداد و گفت: برنامه ریزی های لازم برای توسعه سامانه مذكور جهت استفاده همه مشتركان صورت گرفته و با توجه به روند كنونی كار، به نظر می‌رسد پس از اجرای موفقیت آمیز طرح در شش كلان‌شهر مذكور، تا پایان سال جاری این سامانه در سایر استان‌ها نیز راه اندازی شود.

وی افزود: از خصوصیات مهم این سامانه آن است كه با اولین تماس مشترك از طریق تلفن منزل یا محل كار و وارد نمودن شناسه قبض و شماره كارت اعتباری و اجازه نگهداری شماره‌های مذكور به سامانه، امكان پرداخت تلفنی برای مشترك امكان پذیر شده و در تماس‌های بعدی از همان شماره تلفن نیازی به وارد كردن شماره مذكور نخواهد بود.

معاون هماهنگی و نظارت برخدمات مشتركین توانیر ادامه داد: در این مرحله تنها با داشتن كلید رمز دوم اینترنتی كارت اعتباری مشترك كه به لحاظ ایمنی حساب نزد خود مشترك نگهداری می شود، امكان ارائه و پرداخت قبوض ممكن خواهد بود.

شریفی با بیان اینكه سامانه پس از برقراری ارتباط آخرین وضعیت بدهی مشترك را تا تاریخ آخرین قرائت و صورت‌حساب صادره اعلام می كند، افزود:این سامانه در صورت موافقت مشترك نسبت به انجام مراحل پرداخت اقدام و شماره پیگیری پرداخت در سامانه برای مشترك اعلام خواهد شد تا در صورت تماس مكرر سامانه جهت تایید مجدد،شماره پیگیری قبض پرداختی را اعلام می‌نماید.

وی عدم نیاز مراجعه به شركت‌های برق و سیستم بانكی اعم از شعب و یا تجهیزات خودپرداز و غیره ، امكان دریافت آخرین بدهی مشترك تا آخرین صورت‌حساب صادره و عدم نیاز به وارد نمودن ارقام فراوان جهت اعلام بدهی مشترك و پرداخت و كاهش آن تا حداقل ممكن را به عنوان مزایای سیستم مذكور دانست.

شریفی عدم نیاز به ترددهای شهری و صرفه جویی در سوخت و كاهش آلودگی محیط، آماده بودن سیستم به صورت مستمر در تمام ساعت های شبانه روز در همه روزهای هفته، اعلام دریافت شماره پیگیری پرداخت و اطمینان از پرداخت وصرفه جویی در وقت مشتركین به جهت در دسترس بودن تلفن در كلیه مناطق كشور و گستردگی شبكه مخابراتی از دیگر مزایای بهره گیری از این سیستم عنوان كرد.

اقتصام**2021**1601





:: برچسب‌ها: چشم انداز , بریتانیا , جدید ,
:: بازدید از این مطلب : 290
|
امتیاز مطلب : 1
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : یک شنبه 15 مرداد 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: