شمار زیادی از افراد مسلح در حمله به ساختمان رادیو در حلب كشته شدند
نوشته شده توسط : iyem

به گزارش ایرنا، خبرگزاری سوریه (سانا) این خبر را به صورت كوتاه و از طریق پیام كوتاه در اختیار مشتركان خود قرار داد.

بر پایه این گزارش در جریان این حمله شمار زیادی از مهاجمان نیز زخمی شدند.

حلب در دو هفته گذشته شاهد ناآرامی و حضور افراد مسلح در برخی از شهرك های آن است و ارتش سوریه با ورود به این شهر تلاش دارد تا اوضاع را به حالت عادی بازگرداند.

بر اساس اخبار منابع موثق منطقه مهاجرنشین صلاح الدین در حلب كه از آن به عنوان مركز اصلی گروه های مسلح نام برده می شد، در حال حاضر در كنترل نیروهای ارتش سوریه است.

شمار زیادی از ساكنان استان ادلب به دنبال ناامن شدن این استان در شمال غرب سوریه و نزدیك مرز با تركیه ضمن مهاجرت به حلب در منطقه صلاح الدین ساكن شدند و در ماه های گذشته نیز این منطقه شاهد ناآرامی به خصوص در روزهای جمعه بعد از نماز جمعه از سوی این مهاجران بود.

در همین حال بر اساس اعلام منابع خبری نیروهای سوری اكنون با استقرار در خیابان های شهر حلب تلاش دارند تا از بروز دوباره ناامنی و ناآرامی جلوگیری كنند.

حلب دومین شهر بزرگ سوریه و پایتخت اقتصادی این كشور است و شمار زیادی از مراكز تولیدی و صنعتی در اطراف این شهر قرار دارند.

در همین حال با توجه به نزدیكی شهر حلب با تركیه و فاصله كمتر از 50 كیلومتری آن، درگیری در مناطق اطراف حلب بین نیروهای سوری و افراد مسلح ادامه دارد و بر اساس اعلام تارنمای 'ان بی ان' كه اخبار سوریه را منتشر می كند در جریان درگیری امروز در منطقه خان العسل شمار زیادی از این افراد كشته و یا زخمی شدند.

مقادیری سلاح و مهمات نیز از این افراد به دست نیروهای سوری افتاد.

خاورم**1436**1431





:: برچسب‌ها: بارسلونا ,
:: بازدید از این مطلب : 249
|
امتیاز مطلب : 4
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : یک شنبه 15 مرداد 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: