قیمت مسکن در آمریکا افزایش یافت
نوشته شده توسط : iyem

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از پایگاه اینترنتی لس آنجلس تایمز ، شاخص استاندارد اند پورز شیللر برای قیمت مسکن در 20 شهر بزرگ آمریکا طی ماه می نسبت به ماه قبل از آن با رشد 2.2 درصدی روبرو شده است . این برای دومین ماه متوالی است که قیمت مسکن در بازار آمریکا با افزایش روبرو شده است .

بر اساس این گزارش ، قیمت مسکن در بازار آمریکا در هفت ماه پیش از این با کاهش روبرو شده بود . رشد 2.2 درصدی قیمت مسکن در آمریکا در طول یک ماه مساله ای است که در ده سال گذشته در اقتصاد این کشور بی سابقه بوده است . البته شاخص قیمت مسکن در شهرهای بزرگ آمریکا نسبت به ماه می 2011 میلادی با افت 0.7 درصدی روبرو شده است .

کارشناسان اقتصادی امیدوارند روند صعودی قیمت مسکن در بازار این کشور طی ماههای آینده نیز ادامه یابد . با توجه به افزایش خرید و فروش مسکن در بازار آمریکا طی فصل بهار و تابستان ، کارشناسان اقتصادی امیدوارند روند صعودی قیمت مسکن در آمریکا بار دیگر ادامه یابد .

بر این اساس افزایش قیمت مسکن شاخص مهمی برای ارزیابی وضعیت اقتصادی آمریکا است . شاخص اس اند پی برای قیمت مسکن در آمریکا طی ماه می 2012 میلادی بار دیگر به سطح شاخص های بهار 2003 میلادی رسیده است . البته قیمت مسکن در آمریکا نسبت به اوج و رکورد آن در تابستان 2006 میلادی بیش از 33 درصد فاصله دارد .





:: برچسب‌ها: نشان , رقص ,
:: بازدید از این مطلب : 216
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 11 مرداد 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: