قایق‌های نمایندگان ایران به یک چهارم نهایی المپیک رسید
نوشته شده توسط : iyem
سولماز عباسی

سولماز عباسی در گروه بازنده های کانوئینگ تک نفره، با زمان هشت دقیقه و پنج ثانیه و نود ونه صدم پس از حریفی از السالوادور در جایگاه دوم ایستاد و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد

سولماز عباسی و محسن شادی به مرحله یک چهارم نهایی روئینگ انفرادی زنان و مردان المپیک لندن راه پیدا کردند.

محسن شادی نماینده ایران در رشته روئینگ تک نفره در گروه بازنده ها توانست به مقام دوم برسد و به مرحله یک چهارم نهایی راه پیدا کرد.

آقای شادی که برخی از کارشناسان امیدی به موفقیت او در این مرحله نداشتند توانست با حفظ جایگاه خود، در خط یک با زمان ۷ دقیقه و یازده ثانیه پس از شرکت کننده لیتوانی به مقام دوم برسد.

محسن شادی در گفتگویی با خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) نسبت به رسیدن به رکورد شخصی خود در یک چهارم نهایی ابراز امیدواری کرده و گفته است: "شرایط مسابقه‌ای متفاوت است. تمام حریفان برای بهترین نتیجه‌ در المپیک پارو می‌زنند و در کنار این مساله وضعیت آب و هوایی نیز تاثیرگذار است. فکر می‌کنم در مرحله شانس مجدد، رکوردی نزدیک به رکورد اصلی‌ام را ثبت کردم و امیدوارم بهتر و بهتر شوم".

سولماز عباسی دیگر نماینده ایران در رشته روئینگ هم که نگرانی هایی درباره مصدومیت از ناحیه عضله دنده او وجود داشت، در گروه شانس دوباره، مانند محسن شادی در رده دوم ایستاد و به مرحله یک چهارم صعود کرد.

او در گفتگویی پس از مسابقه امروز درباره حریفان خود گفته است: "حریفان ما آن‌قدر قوی هستند که حتی تفاوت فیزیکی من با سایر قایقرانان بسیار زیاد است، اما تمام تلاش خود را می‌کنم که بتوانم رکورد خوبی را در این رقابت‌ها به جا بگذارم."

او علت اصلی عملکرد ضعیف خود در روز شنبه را شرایط آب و هوایی و بی خوابی به خاطر شرکت در مراسم افتتاحیه عنوان کرده است.





:: برچسب‌ها: پاریس ,
:: بازدید از این مطلب : 179
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 9 مرداد 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: