تجمع بسیجیان روزه دار در اعتراض به كشتار مسلمانان میانماری برگزار شد
نوشته شده توسط : iyem

به گزارش خبرنگار ایرنا، این تجمع روزیكشنبه به همت بسیج وزارتخانه ها و ادارات؛ با حضور صدها تن از بسیجیان روزه دار وزارتخانه ها و ادارات و جمعی از مردم مسلمان كشورمان در مقابل دفتر سازمان ملل در تهران برگزار شد.

بسیجیان در این تجمع ضمن محكوم كردن قتل عام مردم مسلمان میانمار خواستار پاسخگویی مجامع بین المللی و سازمان های حقوق بشری نسبت به این فجایع شدند.

تجمع كنندگان با سردادن شعارهایی همچون: 'مرگ بر آمریكا مرگ بر اسراییل'، 'قتل عام مسلمان خدایی، توطئه جدید آمریكایی' ،'كشتار وحشیانه مسلمان، اعلام جنگ است به دین و قرآن' و 'الله اكبر الله اكبر' خواهان اتحاد بین مسلمانان جهان و پایان دادن به كشتار مسلمانان بی دفاع شدند.

بسیجیان همچنین با در اختیار داشتن دست نوشته هایی خواستار اقدام عاجل سازمان های بین المللی و حقوق بشری در جهت جلوگیری از كشتار مسلمانان میانماری شدند.

در این تجمع حجت الاسلام ' عبدالعلی گواهی' نماینده ولی فقیه در سپاه محمد رسول الله(ص) در سخنانی در جمع تجمع كنندگان، جنایات صورت گرفته در میانمار را محكوم كرد.

در پایان این تجمع بسیجیان ادارات و وزارتخانه ها با صدور بیانیه ای اعمال ضد انسانی و كشتار مسلمانان میانمار را محكوم كردند.

در بخشی از این بیانیه آمده است: اقلیت مسلمان در كشور میانمار باید در آسایش و بدور از خشونت زندگی كنند و هیچكس حق اهانت و كشتار مردم بی دفاع را ندارد.

این بیانیه می افزاید: از سازمان های بین المللی و حقوق بشری خواستاریم كه در این مورد هر چه سریعتر عمل كرده و مانع حوادث اسفناك تری در میانمار شوند.

تجمع كنندگان در ادامه بیانیه خواهان اتحاد جدی بین مسلمانان جهان در این زمینه شدند و آورده اند: مسلمانان و حتی تمام آزادیخواهان جهان باید برای جلوگیری از كشتار مسلمانان میانماری متحد و مانع این هتك حرمت توسط بوداییان افراطی شوند.

این كشتارها همچنان در سكوت مجامع بین الملی و بشر دوستانه ادامه دارد و بسیاری از زنان، كودكان و مردم مشور میانمار در وضعیت نابهنجاری به سر می برند

این تجمع كه با حضور صدها تن از بسیجیان برگزار شده بود؛ پس از قرائت بیانیه و برپایی نماز جماعت پایان یافت.

تهرام/7261/1556/





:: برچسب‌ها: لا , نیویورک ,
:: بازدید از این مطلب : 197
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 9 مرداد 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: