سكوت كشورهای غربی در برابر كشتار مسلمانان مظلوم میانمار شرم آور است
نوشته شده توسط : iyem

ماموستا ملاقادر سهرابی روز دوشنبه در گفت و گوی اختصاصی با ایرنا اظهار كرد: هم‌اكنون در منطقه مسلمان‌‌نشین كشور میانمار، یكی از خشونت‌بارترین نسل كشی های تاریخ معاصر در حال وقوع است و با كمال تاسف هیچ‌گونه صدایی از جانب مدعیان دروغین حقوق بشری به گوش نمی‌رسد.

وی افزود: سكوت ننگین مدعیان حقوق بشر و كشورهای غربی در برابر این رفتار ضد بشری مهر تاییدی بر سیاست های اسلام ستیزی و مقابله با بیداری اسلامی توسط غرب است.

ماموستا سهرابی با انتقاد از سكوت خفت بار نهادهای بین المللی به ویژه شورای امنیت سازمان ملل افزود: شورای امنیت سازمان ملل كه در راس مجامع بین المللی قرار دارد می بایست با این حادثه غیر انسانی و اسفناك مقابله كند و با تدابیر لازم از وقوع چنین حوادث وحشتناك و تاسف باری جلوگیری نماید.

امام جمعه مهاباد افزود: بی تردید این حركات فجیع و ددمنشانه، تنها در جهت استمرار سیاست محو جوامع اسلامی توسط غرب و كشورهای غربی و به خصوص آمریكای جنایتكار است.

وی با بیان اینكه مسلمانان جهان در برابر این فاجعه انسانی نباید سكوت اختیار كنند گفت: جمهوری اسلامی ایران نیز باید از تمامی ظرفیت های خود، نسبت به اعلام حمایت از مردم مسلمان میانمار و محكومیت اقدامات بودائیان آن كشور واكنش نشان داده و این فاجعه انسانی را از طریق مجامع بین المللی پیگیری كند.

584/583/245





:: برچسب‌ها: عشق , وابسته به تکزاس , تابستان ,
:: بازدید از این مطلب : 212
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 3 مرداد 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: