قبرس ریاست دوره ای اتحادیه اروپا را عهده دار می شود
نوشته شده توسط : iyem

به گزارش ایرنا از آتن، بر اساس بیانیه دفتر ریاست جمهوری قبرس كه در سایت دفتر ریاست جمهوری این كشور منتشر شده، قبرس ( بخش جنوبی و یونانی نشین ) از فردا ( یكشنبه ) رسماً ریاست دوره ای اتحادیه اروپا را عهده دار می شود.

دفتر ریاست جمهوری قبرس برنامه ریاست دوره ای قبرس بر اتحادیه اروپا را اعلام و گفته است در راستای توسعه اقتصادی و نگرش بیشتر به بهبود وضع شهروندان در خلال ریاست بر این اتحادیه تلاش های خود را بكار خواهد گرفت.

دفتر ریاست جمهوری قبرس اعلام كرده است كه چهار محور، اروپای موثر و فعالتر، اروپا با بازدهی بهتر اقتصادی، اروپا و همبستگی با شهروندان و اروپا در جهان و نزدیك تر شدن به همسایگان برنامه های دوره شش ماه ریاست قبرس بر اتحادیه اروپا را تشكیل می دهند.

قبرس در حالی ریاست دوره ای اتحادیه اروپا را عهده دار می شود كه این اتحادیه با چالش های فراوانی در حوزه یورو و حتی ادامه حیات به عنوان یك اتحادیه مقتدر در صحنه بین المللی دست و پنجه نرم می كند.

قبرس جنوبی و یونانی نشین در ماه می سال 2004 میلادی به عضویت اتحادیه اروپا و در سال 2006 میلادی به عضویت واحد پولی این اتحادیه ( یورو) در آمد.

' دیمتریس خریستوفیاس' رئیس جمهور قبرس جنوبی و یونانی نشین قرار است روز چهار شنبه آینده برنامه دوره ریاست كشورش بر اتحادیه اروپا در اجلاس پارلمان این اتحادیه در استراسبورگ را ارایه نماید.

**2170** 3404





:: برچسب‌ها: عشق ,
:: بازدید از این مطلب : 250
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 11 تير 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: