دونده المپیكی: 9 ماه با كمترین هزینه تمرین كردم
نوشته شده توسط : iyem

وی روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا، اظهار كرد: متاسفانه در این مدت هیچ كسی از فدراسیون سراغ من را نگرفت و تنها به پرداخت حقوق ماهیانه ام اكتفا شد.

این نماینده ایران در دو 400متر المپیك لندن اضافه كرد:هزینه های زیادی نیاز است تا یك دونده خود را برای المپیك آماده كند اما فدراسیون از تامین این هزینه ها شانه خالی كرد و مجبور شدم با كمترین هزینه و زیر نظر مربی ام به تمرینات ادامه دهم.

وی گفت: فدراسیون همچنین در اقدامی عجیب، نام مربی ام را از فهرست كاروان اعزامی خط زده كه این برای یك ورزشكار حرفه ای بدترین ضربه است.

وی خاطرنشان كرد:هفت سال است كه دوومیدانی را به صورت حرفه ای و زیر نظر 'دادروان' دنبال می كنم و كنار گذاشتن وی از كاروان المپیك درست نیست.

هاشمی گفت:برای كسب سهمیه المپیك من و مربی ام زحمات زیادی متحمل شدیم و برای كسب این سهمیه تمرینات 45 جلسه ای خود در سال 89 را به 83 جلسه در سال گذشته ارتقا دادم.

وی افزود: برای حضوری آبرومندانه در المپیك نیز تاكنون بیش از 300 كیلومتر دو های مختلف كار كرده ام و امیدوارم بتوانم دل مردم را شاد كنم.

وی همچنین با انتقاد از توجه بیش از حد فدراسیون به مربیان خارجی، اظهار كرد: فدراسیون برخلاف شعار بومی گرایی خود عمل می كند و مربیگری 10 دونده المپیكی را به هفت مربی خارجی سپرده است.

هاشمی گفت: در بازی های المپیك بیش از حد توانم برای كسب عنوان و شاد كردن دل مردم كشورم تلاش خواهم كرد.

سجاد هاشمی روز گذشته به پاس قدردانی از حمایت های استاندار آذربایجان شرقی از ورزش و ورزشكاران استان، مدال طلای خود در مسابقات جایزه بزرگ قزاقستان را به وی اهدا كرد.

7233/587





:: برچسب‌ها: لا ,
:: بازدید از این مطلب : 208
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 2 مرداد 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: