كوچك ترین قرآن جواهر نشان جهان در نمایشگاه قرآن رونمایی می شود
نوشته شده توسط : iyem

به گزارش روز یكشنبه خبرنگار معارف ایرنا از نمایشگاه بین المللی قرآن كریم،غرفه دستاوردهای قرآن نخبگان در سومین روز ماه مبارك رمضان از كوچك ترین قرآن جواهر نشان رونمایی خواهد كرد.

این قرآن نفیس كه به دلیل مسایل امنیتی تا زمان رونمایی در بانك مركزی نگهداری می شود، از جواهرات كم یاب و گرانبها ساخته شده است.

همچنین در این غرفه قرآن دیجیتال ارایه شده كه علاقه مندان از راه دور می توانند آن را ورق بزنند، علاوه بر این آثار نخبگان و ایثارگران كشور به علاقه مندان نیز در این غرفه عرضه شده است.

* بازدید قاریان مصری از بیستمین نمایشگاه بین المللی قرآن كریم

80 نفر از قاریان مصری عصر امروز - اول مرداد - از بزرگترین گردهمایی معنوی جهان اسلام بازدید می كنند.

همچنین نشستی با محوریت نقش قرآن در بیداری اسلامی با حضور این مهمانان برگزار خواهد شد.

* دبیركل جمعیت فدائیان اسلام میهمان نمایشگاه قرآن است

'محمد مهدی عبدخدایی' استاد دانشگاه و همرزم شهید نواب صفوی در ششمین روز از بزرگترین رویداد معنوی جهان اسلام در غرفه موسسه قرآن و عترت بخش عفاف و حجاب حاضر شد.

دبیر كل جمعیت فدائیان اسلام ضمن حضور در بخش عفاف و حجاب، به سوالات بازدیدكنندگان پاسخ گفت و با آنها به بحث و گفت و گو پرداخت.

عبدخدایی در اردیبهشت ماه سال 1315 در مشهد متولد شد. پدرش، شیخ غلامحسین ترك تبریزی بود. 10 سال بیشتر نداشت كه پس از ترور كسروی، در منزل پدری‌اش با نواب صفوی آشنا شد.

وی در دوران نوجوانی به تهران آمد و در بازار تهران مشغول به كار شد و در همان زمان به عضویت فدائیان اسلام درآمد. سپس به تحصیل علوم دینی پرداخت و در تمام فعالیت‌های فدائیان اسلام شركت می‌كرد. وی پس از پیروزی انقلاب اسلامی، برغم سابقه طولانی مبارزاتی، از پذیرفتن مسوولیت‌های دولتی خودداری كرد.

بیستمین نمایشگاه بین المللی قرآن كریم از 25 تیر با شعار 'قرآن، فرهنگ بیداری' در مصلای امام خمینی (ره) تهران آغاز شده و تا 24 مرداد ماه ادامه دارد.

فراهنگ** 1883





:: برچسب‌ها: خانه , فلوریدا ,
:: بازدید از این مطلب : 215
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 2 مرداد 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: