رضایی: اجازه نمی دهم دست هیچ حریفی در مقابل من بالا برود
نوشته شده توسط : iyem

قاسم رضایی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: حدود 6 ماه است شبانه روزی برای بازی های لندن تمرین می كنم، 3 تورنمنت كسب سهمیه و رقابت های آزمایشی لندن رو پشت سر گذاشتم و امروز از هر نظر برای كسب افتخار در لندن آماده هستم.

وی ادامه داد: در بازی های المپیك رقبای سرسختی دارم اما اصلی ترین حریفانم از كشورهای سوئد، روسیه و بلغارستان هستند. در این مدت با بررسی فیلم این كشتی گیران و كار كردن بر روی تكنیك های آنان، شناخت خوبی به دست آورده ام و با این شناخت راهی لندن می شوم.

رضایی تصریح كرد: آنهایی كه قاسم رضایی را می شناسند خوب می دانند كه اهل كم فروشی نیستم و به این راحتی ها از دور رقابت ها خارج نمی شوم. من به دنبال اثبات توانایی های خود در المپیك لندن هستم و اجازه نخواهم داد كشتی گیری به آسانی از سد من بگذرد.

ملی پوش فرنگی كار ایران تاكید كرد: 6 ماه در اردو بودن و شبانه روزی تمرین كردن كار آسانی نیست، تنها هدف من كسب مدال در بازهای المپیك لندن است و می خواهم خوش رنگ ترین مدال را برای خود و كاروان كشتی فرنگی ایران به ارمغان آورم.

وی كه در رقابت های قزاقستان موفق به كسب سهمیه المپیك لندن شده، از مردم خواست با دعای خیر خود كاروان ورزشی ایران را بدرقه كنند تا در لندن شاهد افتخار آفرینی ورزشكاران كشورمان باشیم.

ورزشی ** 0661**1553





:: برچسب‌ها: شهرستان , تابستان ,
:: بازدید از این مطلب : 203
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 19 تير 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: