سجادی: برای بازگشت دنیامالی مجمع فدراسیون تصمیم می گیرد
نوشته شده توسط : iyem

حمید سجادی در حاشیه مجمع انتخاباتی فدراسیون كارته در گفت و گو با خبرنگاران خاطرنشان كرد: به هیچ عنوان خطری فدراسیون قایقرانی و ورزشكاران آن را تهدید نمی كند و آنها در بازی های المپیك به میدان می روند.

وی ادامه داد: مدتی است كه با فدراسیون های آسیایی و بین المللی قایقرانی در حال مكاتبه هستیم و در این راستا مسئولان ورزشی ایران به سوالات پیش آمده برای این نهادها پاسخ می دهند اما این مسئله را نمی توان به تعلیق ربط داد.

سجادی درباره احتمال تعلیق كاروان ورزشی ایران در بازی ها المپیك لندن گفت: من به شما قول می دهم كه هیچ مشكلی در این زمینه به وجود نخواهد آمد و پرچم ایران در لندن برافراشته می شود.

سجادی در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی بر اینكه گفته می شود وی با وزیر ورزش دچار اختلاف نظر شده است اظهار داشت: من در خدمت ورزش هستم و هیچ مشكلی با وزیر ندارم. ما با وفاق و همدلی به دنبال رساندن ورزش كشور به موفقیت هستیم.

سجادی درباره اخباری درباره حمایت وزارت وزرش از كاندیدایی خاص در فدراسیون كاراته گفت: من نیز این مسئله را در هنگام حضور در مجمع شنیدم اما با قاطعیت می گویم كه از هیچ كاندیدایی حمایت نكردیم و انتخابات در فضایی سالم برگزار شد.

ورزشی**2024**1553





:: برچسب‌ها: وابسته به تکزاس , دره عمیق و باریک , مربع ,
:: بازدید از این مطلب : 236
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 13 تير 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: