اساسنامه مجمع عمومی فراكسیون رهروان ولایت با اكثربت اعضا تصویب شد
نوشته شده توسط : iyem

به گزارش خبرنگار سیاسی ایرنا عصر امروز 'كاظم جلالی' نماینده مردم شاهرورد در جمع خبرنگاران افزود: اساسنامه این مجمع با حضور 190 عضو كه رییس مجلس شورای اسلامی نیز از اعضای آن است ،به تصویب رسید.

وی با اشاره به اصلاحات انجام شده در اساسنامه این مجمع ،ادامه داد: پس از پایان اصلاحات اساسنامه مجمع فراكسیون اصولگرایان رهروان ولایت برای اعضا قرائت شد.

عضو كمیسیون امنیت ملی وسیاست خارجی مجلس شورای اسلامی اظهارداشت: در مقدمه اساسنامه به اطاعت از بیانات ولایت مطلفه فقیه و مرزبندی از جریانات به عنوان یكی از پایه های اركان اصولگرایی قید شده است .

جلالی گفت: در مقدمه این اساسنامه به اهداف شكل گیری فراكسیون مبنی بر پاسداری از اسلام، نظام، خون شهداء و نگهبانی از دستاوردهای انقلاب و آرمان های امام راحل اشاره شده است.

جلالی در بخشی دیگر از سخنانش گفت: این احتمال وجود دارد كه اعضای فراكسیون رهپویان و پایداری در هم ادغام شوند ویك فراكسیون را تشكیل دهند واگر هم تمایل به این كار نداشته باشند می توانند هر كدام مستقل فراكسیون تشكیل دهند.

** تضارب افكار دلیل بر اخلاف مبان فراكسیون نیست

عضو كمیسیون امنیت ملی مجلس با اشاره به اینكه اعضای فراكسیون های مجلس نهم باید با یكدیگر تعامل داشته باشند گفت: یكی از راههای تعامل وجود تضارب افكار می باشد و اختلاف سلایق می تواند حركت تكاملی ایجاد كند.

جلالی تاكید داشت: جریان اصولگرایی یك جریان پویاست و صیانت از دستاوردهای نظام می تواند در ذیل این نظام گفتمان خود را داشته باشد.

سیام** 9250 ** 1418





:: برچسب‌ها: برف , پارک , سگ ,
:: بازدید از این مطلب : 302
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 4 تير 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: