حق فناوری هسته ای صلح آمیز ایران باید از سوی غرب به رسمیت شناخته شود
نوشته شده توسط : iyem

'پرویز اقبال چیمه' روز دوشنبه در گفت وگو با ایرنا درباره مذاكرات ھسته ای امروز مسوولان كشورمان با گروه 1+5 خاطر نشان كرد: مذاكرات باید باعث رفع شكاف ھای ایجاد شده بین دو طرف شود در واقع گفت وگوھای ایران و كشورهای غربی یك ابزار مفید برای حل مسائل فیمابین می باشد.

وی گفت: دستیابی و توسعه فناوری ھسته ای با اھداف غیر نظامی و استفاده در مقاصد صلح آمیز حق ھر كشوری در جھان است، جمھوری اسلامی ایران نیز با توجه به این امر به دنبال توسعه فناوری صلح آمیز ھسته ای در كشورش می باشد.

این تحلیلگر پاكستانی معتقد است: رسانه ھای غربی برای خوشحال كردن اربابان خود بویژه تحت تاثیر قرار گرفتن از سوی رژیم اسراییل گزارش ھای نادرست و كاملا مغرضانه علیه برنامه ھای ھسته ای ایران ارائه می دھند.

وی تاكید كرد: ما پاكستانی ھا از موضع ایران در اجرا و توسعه برنامه ھای ھسته ای حمایت و آن را به رسمیت می شناسیم.

رییس دانشكده معاصر دانشگاه دفاع پاكستان (NDU) با اشاره به اینكه قدرت ھای بزرگ ھمواره در پی تحمیل ایده ھای خود بر كشورھای دیگر جھان ھستند، تاكید كرد: مشكل اصلی غرب با جمھوری اسلامی ایران، اتخاذ سیاست ھای خارجی مستقل از سوی این كشور است.

پرویز اقبال چیمه در پایان تصریح كرد: جمھوری اسلامی ایران یك كشور مستقل بوده و ھرگز در برابر فشارھای آمریكا و غرب در ھر وضعیتی تسلیم نخواھد شد.

آساق ** 1095** 3404





:: برچسب‌ها: دره عمیق و باریک , مردم , ابرها ,
:: بازدید از این مطلب : 445
|
امتیاز مطلب : 7
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : سه شنبه 30 خرداد 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: