رییس مركز رسانه های دیجیتال خواستار تشكیل اتحادیه بازی های رایانه ای شد
نوشته شده توسط : iyem

به گزارش روز دوشنبه مركز رسانه های دیجیتال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، حسن علیزاده در گفت و گویی افزود: راه‌اندازی این اتحادیه می‌تواند علاوه بر تامین منافع تولیدكنندگان، گامی در جهت انسجام در تولید بازی‌های رایانه‌ای فاخر در كشور باشد.

مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در ادامه به حمایت این مركز از بازی‌های ایرانی فاخر اشاره كرد و گفت: در همین رابطه بزودی سایت 'بازی آنلاین' از سوی این مركز راه‌‎اندازی خواهد شد.

رئیس مركز توسعه فناوری اطلاعات و رسانه‌های دیجیتال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به تغییر در نوع حمایت‌ از تولیدكنندگان نرم‌افزار و بازی افزود: هدف این مركز آن است كه بتواند تولیدات ایرانی را به مصرف‌كنندگان معرفی كند تا علاوه بر معرفی بازی‌های ایرانی به مردم، زمینه فروش بیشتر محصولات برای تولیدكنندگان نیز فراهم شود.

علیزاده از معرفی رایگان نرم‌افزارهای تولید داخل در رسانه ملی خبر داد و گفت: همچنین بازی‌های مورد تائید و فاخر نیز در قالب تیزرهای تلویزیونی معرفی خواهد شد.

مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به برنامه‌ریزی مركز توسعه فناوری اطلاعات و رسانه‌های دیجیتال اشاره كرد و افزود: باید زمینه‌ای فراهم شود تا با توزیع بازی‌های كیفی به بازار، از عرضه بازی‌های خارجی غیر استاندارد جلوگیری شود.

علیزاده همچنین از راه‌اندازی پرتال 'سرآمد' در آینده‌ای نزدیك خبر داد و گفت: یكی از قابلیت‌های این پرتال، فروش آنلاین نرم‌افزارها و محصولات مورد تائید وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است تا بتوان در قالب شبكه توزیع منسجم، نرم‌افزارهای مناسب خانواده‌ها را به راحتی در اختیارشان قرار داد.

اجتمام**9140**1569





:: برچسب‌ها: جشنواره ,
:: بازدید از این مطلب : 383
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 30 خرداد 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: