آمریكا خواهان توافق ایران و 1+5 نیست
نوشته شده توسط : iyem

'وین مدسون' خبرنگار و محقق مستقر در واشنگتن و ستون نویس در زمینه روابط بین الملل در گفت و گوی اختصاصی با ایرنا، افزود:

تا زمانی كه آمریكا در مذاكرات با ایران نماینده اسرائیل باشد، بر تعلیق همه فعالیت های غنی سازی ایران تاكید می كند و در ازای آن هیچ امتیازی نمی دهد.

وی ادامه داد: آلمان، انگلیس، فرانسه نیز به دلیل نفوذ لابی های یهودی اسرائیل در برلین، پاریس و لندن می خواهند مذاكرات را برهمین منوال پیش ببرند.

مدسون اظهار داشت: غرب از یك سو خواستار تعلیق فعالیت های هسته ای ایران و از طرف دیگر با اقدامات در براندازی دولت این كشور از طریق تحریم ها و فعالیت های مخفیانه دست دارد. روسیه نیز با فشارهای مشابهی از سوی غرب مواجه است.

به گفته وی، 'وندی شرمن' ریاست هیات آمریكایی را در مذاكرات برعهده دارد كه یكی از طرفداران جدی اسرائیل در وزارت امور خارجه این كشور محسوب می شود.

وی همچنین در پاسخ به سوالی در این خصوص كه چرا غرب ایران هسته ای را نمی پذیرد، در حالیكه تهران از نظر دینی تولید تسلیحات هسته ای را ممنوع اعلام كرده است، گفت: آمریكا برای رهبران مذهبی دیگر به ویژه مسلمان، احترامی قائل نیست و رهبران آنها را تندرو می نامد.

این مقام پیشین آژانس امنیت ملی آمریكا در مورد خطوط قرمز واشنگتن در خصوص تهران نیز گفت: اگر آمریكا می توانست ثابت كند كه ایران از این خطوط قرمز عبور كرده است یا ابعاد نظامی برنامه هسته ای خود را مخفی كرده، به اطلاعات موثق استناد می كرد. در عوض از شایعات رسانه های تحت كنترل اسرائیل مانند سی ان ان یا دیگر رسانه های اسرائیلی استفاده می كند.

مترجمام**9157** 3404





:: برچسب‌ها: کانادا , ایتالیا , فرانسه ,
:: بازدید از این مطلب : 367
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 30 خرداد 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: