ولادیمیر پوتین در میلان سرمایه گذاری می‌کند؟
نوشته شده توسط : iyem

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از سایت فوتبال ایتالیا، سیلویو برلوسکونی که نخست وزیر پیشین ایتالیا است و با ولادیمیر پوتین روابط بسیار خوبی دارد، در این مورد با شبکه اختصاصی میلان صحبت کرده و برای نخستین بار اعلام کرده میلان آماده پذیرش سرمایه گذارهای خارجی است.

سیلویو برلوسکونی در این مورد گفت: درهای باشگاه به روی هر کسی که بخواهد به میلان کمک کند باز است. میلان در قلب‌های ما است و هموراه در ذهنمان بهترین‌ها را برای میلان آرزو می‌کنیم. تراز مالی ما در 3 یا 4 سال آینده به بهترین شکل خود خواهد رسید.

در بیانیه‌ای در مورد باشگاه میلان اعلام شده این تیم با فروش بازیکنانی مانند تیاگو سیلوا و زلاتان ایبراهیموویچ بسیاری از بدهی‌های خود را پرداخت کرده و بدین ترتیب جذابیت بیشتری برای سرمایه گذاران پیدا کرده است. 

خبرهایی در مورد سفر برلوسکونی به روسیه برای ملاقات با پوتین منتشر شده است. گفته‌ می‌شود این دیدار هیچ ارتباطی به مسایل سیاسی نداشته و 4 روز نیز طول کشیده است.

در این دیدار سرمایه گذاری شرکت گازپورم در باشگاه میلان مورد بررسی قرار گرفته است.

این شرکت که در زمینه گاز طبیعی فعالیت می‌کند، اکنون اسپانسر باشگاه‌هایی مانند شالکه، زنیت سنت پترزبورگ و ستاره سرخ بلگراد است.

پیش از این نیز گمانه‌زنی‌هایی در این زمینه وجود داشت که پوتین علاقمند به سرمایه گذاری در میلان است. موضوعی که در حال حاضر میلان برای آن ابراز آمادگی کرده است.

انتهای پیام/آ





:: برچسب‌ها: لندن ,
:: بازدید از این مطلب : 322
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 17 مرداد 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: