نوشته شده توسط : iyem

به گزارش ایرنا از آتن، جمعه شب نمایشگاه بین المللی با حضورآثاری از جمهوری اسلامی ایران در شهر آتن و درمركز فرهنگی شهرداری پلئوپیسخكو توسط شهردار این شهر گشایش و آغاز بكار كرد.

دراین نمایشگاه بین المللی كه به طرز باشكوهی برنامه ریزی شده یود، آثاری از كشورهای جمهوری اسلامی ایران، یونان، روسیه ، پرو و چند كشوردیگر جهان حضور دارند.

در این همایش غرفه جمهوری اسلامی ایران كه شامل صنایع دستی، بافندگی ، میناتور، فلزكاری وخشنوسی بود مورد توجه خاص مدعوین قرار گرفت.

' محمد رضا پاكروان' وابسته فرهنگی سفارت جمهوری اسلامی ایران كه تعدادی از آثار خشنوسی خود را نیز به نمایش گذاشته بود، با برپایی كارگاهی به خشنوسی برای علاقه مندان به هنر خشنوسی ایران، پرداخت.

در این نمایشگاه بین المللی علاوه بر ' پندلیس اكسیریداكیس' شهردار، ' اونگلیل لونداریدو' رئیس انجمن دوستی ملل، ' ویكی بافتاكی' مدیركل جایزه بین المللی ' كووسپه سسیاكا' دیگر شخصیت های فرهنگی، سیاسی و اجتماعی و جمع كثیری از شهروندان یونانی حضور داشتند.

شهردار منطقه پلئوپسیخكو با حضور در بخش نمایشگاه جمهوری اسلامی ایران با وابسته فرهنگی كشورمان دیدار و نام وی توسط پاكروان خشنوسی گردید، كه بسیار مورد علاقه و توجه شهردار واقع گردید.

وی ضمن ابزاز خرسندی از حضور آثار هنری كشورمان در این نمایشگاه، هنر خشونسی ایران را بی نظیر توصیف و برآمادگی این شهرداری برای توسعه همكاریهای هنری تاكید كرد.

در خلال این نمایشگاه وابسته فرهنگی كشورمان كتاب مثنوی مولوی كه به زبان یونانی ترجمه گردیده را به شهردار پلئو پسیخكو اهدا كرد.

این نمایشگاه تا 14 تیرماه برای عموم باز خواهد بود.

*2170**





:: برچسب‌ها: هندوستان , برف ,
:: بازدید از این مطلب : 327
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 3 تير 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: