نوشته شده توسط : iyem

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از پایگاه اینترنتی بلومبرگ ، شاخص کنفرنس بورد آمریکا برای اعتماد مصرفی طی ماه جاری به بیش از 65.9 واحد رسیده است. این رقم در ماه ژوئن به کمتر از 62.7 واحد رسیده بود .

بر اساس این گزارش ، کارشناسان اقتصادی در نظر سنجی بلومبرگ پیش از این شاخص اعتماد مصرفی 61.5 واحدی را برای اقتصاد آمریکا پیش بینی کرده بودند . بر این اساس ، افزایش شاخص اعتماد مصرفی نشانگر امیدواری مردم آمریکا نسبت به وضعیت در آمدی و وضعیت بازار کار این کشور در شش ماه آینده است .

به اعتقاد کارشناسان اقتصادی ، افزایش قیمت مسکن و کاهش قیمت انرژی تاثیر زیادی بر افزایش شاخص اعتماد مصرفی آمریکا داشته است . رشد اشتغال در اقتصاد آمریکا شرط مهمی برای افزایش هزینه های مصرفی است که دو سوم اقتصاد این کشور را تشکیل می دهد .

در حالی که اقتصاد آمریکا در سه ماه نخست امسال به طور میانگین هر ماه 225 هزار فرصت شغلی ایجاد کرده است این رقم در سه ماه دوم امسال به کمتر از 75 هزار فرصت شغلی رسیده است .

میانگین شاخص اعتماد مصرفی در آمریکا در 18 ماه پس از پایان بحران مالی در ژوئن 2009 میلادی به 53.7 واحد رسیده است . رشد اقتصادی آمریکا از 1.9 درصد در سه ماه نخست امسال به کمتر از 1.5 درصد در سه ماه دوم کاهش یافته است و نرخ بیکاری این کشور نیز تا پایان سه ماه دوم 2012 میلادی به بیش از 8.2 درصد رسیده است .

نرخ بیکاری آمریکا از فوریه 2009 میلادی بالاتر از 8 درصد است که این مساله پس از جنگ جهانی دوم تا کنون بی سابقه است .





:: برچسب‌ها: دریا , آلمان ,
:: بازدید از این مطلب : 200
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 11 مرداد 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: