نوشته شده توسط : iyem

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، حجت‌الله رحیم‌زاده بعدازظهر امروز در نشست هماهنگی برنامه‌های هفته دفاع مقدس و رزمایش مدافعان ولایت با بیان اینکه صداوسیمای این استان از تمام تلاش خود برای مقابله با جنگ نرم دشمن استفاده می‌کند، اظهار داشت: ساخت تله فیلم‌های مختلف و تهیه و تولید ویژه برنامه‌های فرهنگی یکی از راه‌کار‌های مقابله با جنگ نرم دشمن است.

وی افزود: در راستای محرومیت‌زدایی گام‌های بلندی را مراکز مختلف از جمله سپاه و بسیج برداشته‌اند که اطلاع رسانی به موقع، صحیح، کامل و هنرمندانه‌ آن‌ها در مقابله با جنگ نرم تأثیر مؤثری دارد.

رحیم‌زاده ادامه داد: سپاه از توانمندی‌ها و ظرفیت‌های بسیار بالایی برخوردار است و ارتش بیست میلیونی در عرصه‌های مختلف گام‌های بلندی را برداشته است که باید با اطلاع رسانی سریع  و به موقع و همچنین تهیه فیلم و گزارش، این حماسه آفرینی‌ها  را در جامعه ترویج کرد.

وی به نقش سپاه و بسیج در عرصه‌های دفاع مقدس و سازندگی اشاره کرد و گفت: در دوران دفاع مقدس، بسیج و سپاه این استان نقش کلیدی و اساسی داشته‌اند و در عرصه سازندگی و خدمات‌رسانی به اقشار کمتر برخوردار جامعه اقدامات ارزنده‌ای را انجام داده‌اند که باید این نقش‌ها به صورت هنرمندانه به نسل جوان جامعه ارائه شود.

مدیرکل صدا و سیما چهارمحال و بختیاری بیان داشت: باید با یک برنامه‌ریزی مطلوب از تمام ظرفیت‌ها برای نهادینه کردن و ترویج فرهنگ و تفکر بسیج در جامعه استفاده کرد.

انتهای پیام/ش30





:: برچسب‌ها: ایتالیا , روز تعطیل ,
:: بازدید از این مطلب : 198
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 11 مرداد 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: